Zarezerwuj swój pokój

Wpisz w formularzu swoje dane oraz planowany termin pobytu, a recepcjonista sprawdzi dostępność danego pokoju w podanym terminie i skontaktuje się celem potwierdzenia rezerwacji.






    ul. Kołodziejska 34, Kraków

    Rezerwacja

    Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami rezerwacji w Hostelu Ave Łagiewniki. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z naszych usług, mamy prawo zakładać, że wyrażają Państwo zgodę na zaproponowane przez nas reguły i podporządkują się im. Jeżeli nie zgadzają się Państwo z regułami przedstawionymi dalej, prosimy o powstrzymanie się od korzystania z naszych usług.

    I. Rodzaje rezerwacji:

    1. Rezerwacje standardowe dokonane mailowo lub telefonicznie, potwierdzone zadatkiem  przelanym na konto bankowe.
    2. Rezerwacje grupowe (powyżej 15 osób).

    II. Rezerwacja

    W celu sprawnej rezerwacji pokoju prosimy przygotować następujące informacje:

    – data przyjazdu
    – planowana godzina przyjazdu
    – liczba osób
    – ilość dni pobytu
    – preferowany pokój
    – imię i nazwisko osoby do kontaktu oraz nr telefonu i e-mail.

    2. Recepcjonista sprawdzi dostępność pokoi w podanym terminie i dokona rezerwacji.

    3. Udzieli państwu wszelkich potrzebnych informacji i odpowie na pytania.

    4. Po dokonaniu rezerwacji, zadatek w wysokości pierwszego noclegu prosimy przelać na konto, które podamy Państwu w wiadomości e-mail lub telefonicznej.

    Rezerwacje przelewem na konto:

    Dla płatności w złotych:

    Krzysztof Zdeb BANK PEKAO SA numer rachunku:

    13 1240 4504 1111 0010 9025 9592

    Konto walutowe dla płatności w walucie obcej:

    SWIFT:  PKOPPLPW

    Konto walutowe w EURO:

    PL21 1240 4504 1978 0010 9517 0179

    Konto walutowe w dolarach amerykańskich:

    PL94 1240 4504 1787 0010 9517 0267

    Adres banku: Bank Pekao oddział w Krakowie
    ul. Zakopiańska 58,
    30-418 Kraków

    III. Warunki anulacji:

    1. W przypadku odwołania rezerwacji:
    – na 30 dni przed przyjazdem zwracamy 100% zadatku minus ewentualnie koszty bankowe
    – na 14 dni przed przyjazdem zwracamy 50% zadatku minus ewentualnie koszty bankowe
    – w ciągu 3 dni przed przyjazdem lub w przypadku nie pojawienia się zadatek  nie podlega zwrotowi

    IV. Zadatek na poczet rezerwacji

    1. W przypadku rezerwacji standardowych dokonanych mailowo lub telefonicznie są one potwierdzane wpłatą zadatku w wysokości 30 % wartości rezerwacji, na konto bankowe . Zadatek jednak nie może być mniejszy niż wartość pierwszego noclegu danej rezerwacji.

    2. W przypadku rezerwacji grupowych dokonanych telefonicznie, muszą być potwierdzone wpłatą zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji, na konto bankowe. zadatkuadatek nie może jednak być mniejszy niż wartość pierwszego noclegu danej rezerwacji. Zadatek za rezerwację grupową musi być wpłacona nie później niż 7 dni przed przyjazdem grupy.

    V. Zakwaterowanie zastępcze

    1. Hostel Ave Łagiewniki zastrzegają sobie prawo zamiany pokoju zarezerwowanego przez gościa na pokój o takim samym lub wyższym standardzie, jeżeli pierwotnie zarezerwowany pokój z jakiegokolwiek powodu nie będzie dostępny. Jeśli pokój zostanie zastąpiony pokojem o niższym standardzie, różnica w cenie pokoju zarezerwowanego pierwotnie i pokoju zastępczego zostanie zwrócona.

    2. Hostel zastrzega sobie prawo do anulowania niepotwierdzonych rezerwacji (bez uprzednio wpłaconego zadatkui). Zwalnia się tym samym z obowiązku zorganizowania zakwaterowania zastępczego w przypadku tego typu rezerwacji.

    VI. Zniszczenie mienia hostelowego

    1. Za poważne zniszczenia lub uszkodzenia znaczących przedmiotów podczas pobytu klient zostanie obciążony kosztami . Koszty zostaną naliczone w sposób uczciwy tak, aby naprawić szkody lub odkupić uszkodzone przedmioty. Gościom palącym w hostelu w miejscach do tego nie przeznaczonych zostanie naliczona opłata w wysokości 200 PLN za oczyszczanie pomieszczeń po dymie papierosowym.

    VII. Zameldowanie/wymeldowanie i płatności

    1. W Hostel Ave Łagiewniki doba hostelowa obowiązuję od godz. 14:00 do 11:00 następnego dnia..

    2. Płatności przelewem bankowym lub gotówką. Wszystkie płatności muszą byś dokonane w polskich złotych. Opłaty za przelewy bankowe pokrywa klient.

    VIII. Odpowiedzialność za rzeczy

    1 . Hostel Ave Łagiewniki nie ponosi odpowiedzialności finansowej za rzeczy prywatne gościa wniesione do hostelu, pozostawione bez opieki, które nie zostały pozostawione na recepcji hostelowej.

    IX. Problemy oraz skargi

    1. Problemy i skargi należy bezpośrednio kierować do osoby w recepcji hostelu.

    2. Jeśli przedstawiciel hostelu Ave Łagiewniki nie zareaguje w celu wyjaśnienia bądź rozwiązania ewentualnych problemów, powodując tym samym poważne zakłócenia pobytu naszych gości w hostelu, możliwe jest wynegocjowanie zniżki bądź zwrotu kosztów uiszczonych za nasze usługi. Odpowiedzialność hostelu będzie ograniczona tylko do wartości całkowitego kosztu rezerwacji.