Zarezerwuj swój pokój

Wpisz w formularzu swoje dane oraz planowany termin pobytu, a recepcjonista sprawdzi dostępność danego pokoju w podanym terminie i skontaktuje się celem potwierdzenia rezerwacji.






    ul. Kołodziejska 34, Kraków

    Hostel Ave COVID 19 Procedury

    Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem Covid-19 w Hostelu Ave Łagiewniki.
    Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucienaszych Gości i Obsługi hotelowej.

    Prezentujemy Państwu wprowadzone przez Hostel Ave Łagiewniki działania realizowane w ramach zaleceń WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.) i Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją jego dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z dnia 28.02.2020 r.

    1. Żel antybakteryjny dla Gości dostępny jest przy wejściu do Hostelu i zobowiązujemy Gości do każdorazowego użycie żelu po wejściu na teren obiektu z zewnątrz.
    2. Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
    3. W naszej Recepcji wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Obsługą oraz skrócić czas zameldowania do minimum.
    4. Codziennie dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk: klamki,włączniki świateł, uchwytów, poręczy krzeseł, blaty na recepcji i stoliki w strefach ogólnych.
    5. Akceptujemy w naszych recepcjach wszystkie formy płatności bezgotówkowych i zalecamy również naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
    6. Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
    7. W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi.
    8. Regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
    9. Wszystkie pokoje w razie możliwości po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny.
    10. Stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które prane są w temperaturze minimum 60 stopni celcjusza.
    11. Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni Hostelu przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
    12. W naszym Hostelu posiłki mogą być serwowane w ramach bezpłatnego room service lub w formie posiłków na miejscu z zachowaniem 2m odległości i w odstępach czasowych z zachowaniem bezpiecznej odległości w celu ograniczenia kontaktu z innymi Gośćmi.
    13. W Hostelu wprowadziliśmy ograniczony kontakt z obsługą, a wszyscy nasi Goście i pracownicy przechodzą kontrolę, czy nie występują u nich objawy: gorączki, kaszlu, kataru. W przypadku wystąpienia jakiechkolwiek z powyższych objawów nie są dopuszczani do pracy i otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
    14. Praca obsługi w naszym Hostelu wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Obsługi.
    15. Wprowadzono wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej w Hostelu Ave Łagiewniki. W przypadku wykrycia podejrzenia COVID-19 w hostelu zostały wyznaczone pokoje do izolacji, znajdujące się z dala od innych,a personel skontaktuje się ze służbami sanitarnymi, zaś pokój Gościa zostanie wyłączony i zdezynfekowany).
    16. Udostępniliśmy w widocznym miejscu dla naszych Gości, informację od Głównego Inspektora Sanitarnego DLA OBIEKTÓW HOTELARSKICH w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.